Proxecto interdisciplinar no que interveñen as áreas
de matemáticas, língua galega, plástica e ciencias sociais.
O contexto desenvólvese nas aulas abalar, na
biblioteca do centro e no patio do
colexio.
Recursos: ordenadores, tablets, libros, instrumentos
de medida...
O proxecto divídese em 3 tarefas:
1º Investigamos sobre o noso pátio.
2º Deseñamos o pátio dos nosos soños para facelo realidade.
3º Facemos o noso patio realidade.
TAREFA 1: INVESTIGAMOS SOBRE O
NOSO PATIO
Por parellas facer “un plano” do patio que nos gustaría ter e explicar
oralmente aos compañeir@s argumentando as ideas.
PLANO
DO PATIO QUEUEREMOS
En gran grupo empregando o
EDI observamos o colexio con “Google earth” e o medimos coa regra virtual,
individualmente repetimos o procedimento e abrimos un procesador de texto
para pegar unha captura e calcular a área e o perimetro do patio do
colexio cos datos de google earth.
Cada equipo mide unha zona distinta do patio ( campo fútbol, baloncesto, patio cuberto, areneiro, parque e xardineira da entrada) e a debuxamos a escala. E por equipos calculamos a altura do colexio cun espello, despois facemos unha posta em común para observar se coinciden as medidas.
TAREFA 2: DESEÑAMOS O PATIO
DOS NOSOS SOÑOS PARA FACELO REALIDADE
Pensamos que diferentes zonas/espazos por temáticas podería ter o noso
patio. Empleamos un folio xiratorio para contestar a pregunta analizando pros e
contras de poder ter ese espazo no noso patio e facemos un esquema cos espazos
e os sus obxectos, despois en gran grupo cada portavoz di os espacios/zonas do
seu grupo e entre todos decidimos investigar sobre os 4 que máis nos gusten, e
sorteamos un por cada equipo.
Cada equipo
investiga sobre os xogos dos espazos elexidos e preparan unha presentación para
realizar unha exposición oral.
Despois de
escoitar todas as exposicións eleximos
as zonas do nosso pátio. En asamblea votamos as zonas que máis nos gustaron,
eleximos as zonas que terá o noso patio aportando as propostas de mellora.
Organizámonos e preparamos a exposición do patio dos nosos soños para defender na asamblea xeral con todo o colexio.
- FACEMOS A MAQUETA A ESCALA EN 3D CON SILICONA:
Mentres traballamos
noutra cousa en pequenos grupos imos construíndo a nosa maqueta.
PROXE
Despois da asemblea xeral onde cada curso defendeu a súa maqueta, o
consello dos nen@s deliberou e decidiu as zonas de cada maqueta que faremos
realidade. Así que tocounos a zona de xogos tradicionais e de mesa e a zona artística que faremos
cooperando con 5º e 6º de educación infantil.
CREAMOS UN PLAN DE ACTUACIÓN E UNHA LISTA CO MATERIAL NECESARIO.
En gran grupo organizamos que vai facer cada curso e cando. Nun calendario do mes de maio planificamos e repartimos por días o traballo e facemos unha lista co material necesario.
CREAMOS UN PLAN DE ACTUACIÓN E UNHA LISTA CO MATERIAL NECESARIO.
En gran grupo organizamos que vai facer cada curso e cando. Nun calendario do mes de maio planificamos e repartimos por días o traballo e facemos unha lista co material necesario.
Individualmente a través da superfície dun cadrado do taboleiro de xedrez calculamos á área total e o perímetro. Despois en grupos baixamos ao patio para debuxar e delimitar o taboleiro com cinta de carroceiro para que os pequenos pinten.
DEBUXAMOS UN TABOLEIRO DE PARCHIS E DILIMITAMOS PARA QUE PINTEN OS PEQUENOS
Facemos 9 cadrados iguais, as catro dos extremos serán as casillas de salida e o resto o camiño. Para formar o camiño dividimos de forma horizontal en tres partes as casillas da esquerda e a dereita, e logo facemos 6 liñas verticais para dividir cada casilla en 21 rectángulos.
Unha vez que teñamos a cuadrícula acabada, trazamos dúas diagonais no cadrado central para construír os triángulos no que se gardarán as fichas que cheguen á meta. Os pequenos numerarán o taboleiro e daranlle cor. Delimitamos com cinta para que os pequenos pinten.
No hay comentarios:
Publicar un comentario